DaVinci Resolve 10 je pomagal ustvariti akcijski film "Need for Speed" - sporočilo za javnost





TISKOVNO POROČILO24.
marec 2014Proizvajalec avdio in video opreme Blackmagic Design, ki ga na češkem in slovaškem trgu zastopa Syntex, je sporočil, da je neodvisni kolorist Todd Osborne za barvno montažo hollywoodske uspešnice "Need for Speed" uporabil programDaVinci Resolve 10. Osborne je med predstavitvami posnetkov delal na priznani spletni delovni postaji DI 2K postprodukcijskega podjetja Bandito Brothers.

"
Zaradi zglednega sodelovanja med postprodukcijo smo se lahko z barvnim videzom filma ukvarjali veliko prej kot običajno. Posledično se je barvna paleta filma razvijala med montažo posnetkov," je povedal Mark Graziano iz studia DreamWorks.

"To sodelovanje nam je omogočilo tudi projekcijo posnetkov v višji ločljivosti in kakovosti." "Z opremo 2K DI in studijskimi strokovnjaki Bandito Brothers smo lahko izvedli pomembne projekcije v največji kakovosti in precej pred rokom dobave, ki je znašal pet do šest mesecev.

Namesto
običajnega besnega tempa pred bližajočim se rokom smo lahko sliko izpopolnjevali postopoma." Studio Bandito Brothers je dobavil tudi obarvani material 2K za pretvorbo v 3D. Po besedah Marka Graziana je to zelo nekonvencionalen pristop - ustvarjalci filmov za stereoskopsko pretvorbo le redko delajo z obarvanim gradivom. Zaradi tega dejstva je bila pretvorba filma v stereoskopski način veliko lažja.

Film "Need for Speed" temelji na priljubljeni istoimenski seriji računalniških iger. Naloga Todda Osborna je bila povečati avtentičnost posameznih posnetkov, hkrati pa z visoko nasičenostjo in kontrastom slike dodati gosto vzdušje.

Osborne je uporabil programsko opremo DaVinci Resolve 10, da bi gledalce z jezikom barv in senc pritegnil v razburljivo zgodbo
."Kinematograf Shane Hurlbut mi je predstavil delo fotografa Todda Hyda in prav njegove fotografije so navdihnile naravni, a prepričljivi videz posnetkov," je pojasnil Todd Osborne. "Naplatnu se izmenjujejo zeleni, rumeni in modri toni, hladne in tople barve so v kontrastu z mehkimi prehodi, a viri svetlobe so še vedno vidni.

Bistveni pomočniki so bili Power Windows, tonske krivulje, barvni ključi in druge funkcije DaVinci Resolve." Todd Osborne je še razkril, da je bilo treba nekatere prizore dirkanja barvno popraviti ne le za povečanje dramatičnosti, temveč tudi za dosego skladnega videza. "Naeni od lokacij se je izmenično pojavljalo sončno vreme in nevihtni oblaki, takšna nedoslednost pa je lahko moteča za gledalce.

Zuporabo Power Windows, ključev in krivulj sem posnetke uskladil v enotno oblačno celoto, ki so jo predstavljale hladne barve, za bolj dramatično vzdušje pa sem povečal tudi nasičenost," je pojasnil Osborne. "Nasprotno pa jeimela puščavska pokrajina Red Rock Canyon težave z nedoslednim obarvanjem rdečih skal. Imeli smo zamisel o toplih, rumenih odtenkih, ki bi dobro ustrezali vročini in napetosti lokacije, vendar so bile skale v nekaterih primerih videti precej hladne. Poleg tega se izmenjujejo zunanji posnetki s prizori, posnetimi v avtomobilih.

Pri tem so bile neprecenljive funkcije sledenja gibanju v DaVinci Resolve!" Todd Osborne se je v številnih primerih lahko zanesel na funkcije samodejnega sledenja gibanju. "Funkcije sledenja gibanju so zelo pomembne," je še dejal Osborne. "Orodja za samodejno sledenje gibanja v rešitvi DaVinci Resolve delujejo odlično. Nekateri posnetki so prehitri za avtomatiko in je treba sledenje nastaviti ročno, vendar je to v DaVinci Resolve precej redko. To izjemno prihrani čas. Poleg tega so vse funkcije zelo preproste za uporabo, tako da mi ni treba razmišljati o tehničnem okviru ustvarjanja.

Namesto tega se lahko osredotočim na sliko in ustvarjalni proces." "Ne uporabljamo samo DaVinci Resolve - izdelki Blackmagic Design so hrbtenica našega studia, vključno z usmerjevalnikom Videohub, različnimi karticami DeckLink in snemalniki HyperDeck Studio Pro SSD. Počaščeni smo, da je zmožnosti našega procesorja za barvno korekcijo uporabil umetnik formata Mark," je dejal Jacob Rosenberg, direktor studia Bandito Brothers. "Režiser filma Scott Waugh je soustanovitelj studia in je opravil tudi montažo.




film 'Need for Speed' je bil za nas osebni projekt, v katerega smo vložili največ, kar smo lahko." Fotografije zamedijeFotografije vseh izdelkov Blackmagic Design najdete na spletnem mestuwww.blackmagicdesign.com/press/images


. o Blackmagic DesignIzdelki Blackmagic Design so vodilni v industriji video montaže, digitalnih filmskih kamer, barvnih korektorjev, video nadzora, signalnih stikal, snemalnikov diskov, monitorjev valovanja in programske opreme za restavriranje filmov v filmski, postprodukcijski in televizijski industriji. Blackmagic Designova serija kartic za snemanje videoposnetkov DeckLink je sprožila revolucijo na področju kakovosti in dostopnosti. Linija izdelkov za barvno video montažo DaVinci od leta 1984 prevladuje na filmskem in televizijskem trgu in je prejela nagrade Emmy™, televizijski ekvivalent oskarjev. Blackmagic Design še naprej ustvarja inovativne izdelke na področju stereoskopske produkcije in obdelave videa 4K. Podjetje Blackmagic Design so ustanovili strokovnjaki s področja postprodukcije in video montaže, pisarne pa ima v ZDA, Združenem kraljestvu, na Japonskem, v Singapurju in Avstraliji. Za več informacij obiščitewww.blackmagicdesign.com


. o podjetju SyntexPodjetje Syntex s sedežem v Pragi je bilo ustanovljeno leta 1994 z namenom distribucije izdelkov in rešitev za prepis računalniške animacije v video, računalniško grafiko, profesionalno montažo in obdelavo videa. Je eden od pionirjev na Češkem in se je uveljavil kot zanesljiv in močan partner na področju digitalne obdelave slike in zvoka. Syntex se ukvarja z distribucijo izdelkov, tehnično podporo in svetovanjem na številnih področjih video in avdio produkcije ter postprodukcije. Od leta 1999 je strankam na Slovaškem na voljo hčerinsko podjetje s sedežem v Bratislavi na Slovaškem. Syntex je distributer izdelkov Blackmagic Design za češki in slovaški trg. Za več informacij glejte www.syntex.cz.

Datum: 24. 03. 2014, Kategorija: Novice