Splošni pogoji družbe

Splošno

1.1. Spletno trgovino na http://www.syntex.cz upravlja družba Syntex Praha s.r.o., s sedežem na naslovu Michelská 291/21, 14000 Praga 4, ID št. 14358697, vpisana v poslovni register, ki ga vodi Mestno sodišče v Pragi, oddelek C, vložek 364416, davčna številka CZ14358697. Lahko nas kontaktirate po elektronski pošti info@syntex.cz ali po telefonu 226 205 741.

1.2. Takoj ko oddate naročilo prek spletne trgovine, je pogodba sklenjena. Pogodba bo sklenjena tudi, če boste svoje naročilo za ponujeno blago poslali po elektronski pošti na naš elektronski naslov ali poklicali na našo telefonsko številko. Prejem vašega naročila in sklenitev pogodbe bomo potrdili po elektronski pošti.

1.3. Plačilo je treba opraviti v 7 dneh po sklenitvi pogodbe ali pozneje, odvisno od izbranega načina plačila.

1.4. Kot potrošnik lahko od pogodbe odstopite kadar koli do 14 dni po datumu prejema blaga. V celotnem besedilu splošnih pogojev si oglejte, od katerih pogodb ni mogoče odstopiti. Mi lahko od sklenjene pogodbe odstopimo kadar koli do trenutka, ko od nas prevzamete blago. Ob odstopu od pogodbe nam boste blago, vključno z morebitnimi darili in bonusi, ki smo vam jih dali, na lastne stroške vrnili v 14 dneh po odstopu od pogodbe. Denar vam bomo vrnili v 14 dneh po prejemu odstopa, vendar ne prej, preden nam boste blago vrnili ali predložili dokazilo, da nam je bilo blago poslano.

1.5. Vaše osebne podatke obdelujemo za namen izpolnjevanja obveznosti iz naših pogodb in na podlagi vaše privolitve v obsegu, določenem v splošnih pogojih.

Materialno blago in digitalno blago na materialnih nosilcih

2.1. Če v naši spletni trgovini naročite otipljivo blago ali digitalno blago na otipljivem nosilcu, se s tem sklene kupoprodajna pogodba.

2.2. Lastnik blaga postanete kot podjetnik s sklenitvijo pogodbe in kot potrošnik ali nepodjetnik s prevzemom blaga, vendar ne pred plačilom celotne cene v celoti. 3. Če vam je kot potrošniku ali nepodjetniku dostavljeno poškodovano blago, nas o tem nemudoma obvestite. Če poškodbo odkrijete ob prevzemu blaga, o tem obvestite tudi prevoznika. Če vam je kot podjetniku dostavljeno poškodovano blago, se dogovorite s prevoznikom.

2.3. Če niste podjetnik, imate pravico do reklamacije napak na blagu v 24 mesecih od prejema blaga ali v daljšem roku, če je to določeno drugje. Kot podjetnik lahko napake, ki jih je imelo blago v trenutku, ko je nevarnost škode prešla na vas, reklamirate v 6 mesecih ali v primeru skrite napake v 2 letih od prejema blaga. Natančen način uveljavljanja zahtevka za blago in kaj lahko zahtevate v primeru zahtevka najdete v splošnih pogojih poslovanja.

Digitalno blago na neopredmetenih nosilcih

3.1. Če v naši spletni trgovini naročite digitalno blago na nematerialnem nosilcu, s tem sklenete pogodbo o dobavi digitalne vsebine na nematerialnem nosilcu.

3.2. Napake na blagu je treba uveljavljati brez nepotrebnega odlašanja, takoj ko jih lahko odkrijete, najpozneje pa v 6 mesecih po dobavi blaga. Natančen način reklamacije blaga in kaj lahko zahtevate v primeru reklamacije najdete v splošnih pogojih.

Splošne določbe

1.1. Področje uporabe splošnih pogojev. Ti splošni pogoji urejajo sklepanje pogodb med nami kot trgovcem in vami kot stranko prek spletne trgovine ter naše in vaše pravice in obveznosti iz pogodb. Splošni pogoji vključujejo tudi obvezne informacije in določbe v zvezi z vašimi osebnimi podatki in njihovo obdelavo. Splošni pogoji začnejo veljati 24. oktobra 2019.

1.2. Uporabljeni izrazi. V naših splošnih pogojih uporabljamo naslednje kratice:

1.2.1. mi, kar pomeni trgovec, tj. Syntex Praha s.r.o., s sedežem na naslovu Michelská 291/21, 14000 Praga 4, ID št. 14358697, vpisan v poslovni register, ki ga vodi Mestno sodišče v Pragi, oddelek C, vložek 364416, številka DDV CZ14358697.

1.2.2. Vi, kar pomeni naročnik, tj. druga pogodbena stranka, različna od nas, ki je lahko eden od naslednjih subjektov:

1.2.2.1. potrošnik, ki je oseba, ki ne deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti ali v okviru samostojnega opravljanja svojega poklica,

1.2.2.2. oseba, ki ni podjetnik in je pravna oseba, ki ne deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti ali samostojnega opravljanja svojega poklica,

1.2.2.3. podjetnik, ki je fizična ali pravna oseba, ki deluje v okviru svoje dejavnosti ali samostojnega opravljanja svojega poklica.

1.2.3. Spletna trgovina, tj. naš spletni vmesnik, ki se nahaja na naslovu http://www.syntex.cz, kjer si lahko ogledate našo ponudbo in naročite blago iz naše ponudbe.

1.2.4. e-pošta, tj. elektronska pošta, s katero nas lahko kontaktirate na elektronskem naslovu info@syntex.cz.

1.2.5. telefon, po katerem nas lahko kontaktirate na telefonski številki 226 205 741.

1.2.6. Pogodbe, kar pomeni:

1.2.6.1. nakupne pogodbe,

1.2.6.2. pogodbe o dobavi digitalnih vsebin.

1.3. razmerje med pogodbenimi določili in pogoji ter pogodbo. Splošni pogoji poslovanja so sestavni del pogodb. Morebitna odstopanja v pogodbi prevladajo nad besedilom splošnih pogojev.

1.4. Odnos pogodbe in splošnih pogojev do zakonodaje. Za pravice in obveznosti, ki jih ne urejajo splošni pogoji ali pogodba, velja zakonodaja Češke republike, zlasti Zakon št. 89/2012 Coll. o civilnem zakoniku in Zakon št. 634/1992 Coll. o varstvu potrošnikov, v skladu z zakonodajo Evropske unije, zlasti Direktivo 2011/83/EU o pravicah potrošnikov in Direktivo 2000/31/ES o elektronskem poslovanju. V primeru neskladja med pogoji ali pogodbo in pravnim predpisom, razen če gre za zadevo, od katere je mogoče odstopiti s sporazumom, prevlada pravni predpis.

1. ločljivost določb splošnih pogojev in pogodbene ureditve. Če katera koli določba splošnih pogojev ali pogodbenih dogovorov postane neveljavna, neučinkovita ali se ne upošteva, to ne vpliva na veljavnost in učinkovitost drugih določb splošnih pogojev in pogodbenih dogovorov.

1.6. Odnosi z mednarodnim elementom. Pravna razmerja med nami in vami v primeru mednarodnega elementa ureja češko pravo, za reševanje morebitnih sporov pa so pristojna češka sodišča. Konvencija ZN o pogodbah o mednarodni prodaji blaga (Dunajska konvencija) se ne uporablja.

1.7. Načini reševanja pritožb. Morebitne pritožbe in spore med vami in nami lahko rešujemo

1.7.1. izvensodno v postopku, ki ga vodi češka trgovinska inšpekcija(www.coi.cz),

1.7.2. prek spleta v naši spletni trgovini,

1.7.3. po elektronski pošti na naš elektronski naslov,

1.7.4. osebno v katerem koli našem poslovnem prostoru,

1.7.5. po telefonu na naši telefonski številki.

1.8. supervisory authorities. Naše dejavnosti nadzorujejo in nadzirajo državni organi Češke republike, na katere lahko naslovimo svoje pritožbe v skladu z zakonskimi predpisi, ki urejajo njihovo področje uporabe in pristojnosti. Državni nadzorni organi so zlasti:

1.8.1. češki trgovinski inšpektorat,

1.8.2. organi za izdajo dovoljenj za opravljanje trgovinske dejavnosti,

1.8.3. urad za varstvo osebnih podatkov.

Naročanje blaga in sklepanje pogodb

2.1. naročanje blaga. Blago v naši spletni trgovini lahko naročite tako, da sprejmete ponudbo za sklenitev pogodbe, ki je prikaz blaga v spletni trgovini, prek

2.1.1. spletne trgovine,

2.1.2. po elektronski pošti,

2.1.3. po telefonu.

Sprejem naše ponudbe s spremembo ali odstopanjem ni mogoč in se šteje za nasprotno ponudbo z vaše strani.

2.2. naročanje blaga prek spleta. Blago naročite prek spletne trgovine tako, da izberete ponujeno blago v želeni količini, kakovosti in izvedbi, ga položite v virtualno košarico, izpolnite zahtevane podatke, izberete način dostave in plačila ter oddate naročilo z gumbom "ODDAJ NAROČILO", s čimer sklenete pogodbo. Pred oddajo naročila boste imeli možnost preveriti in po potrebi spremeniti vnesene podatke.

2.3. Naročanje blaga prek elektronske pošte. Če želite naročiti blago po elektronski pošti, pošljite elektronsko sporočilo na naš elektronski naslov, katerega vsebina mora biti:

2.3.1. izbrano blago v zahtevani količini, kakovosti in izvedbi,

2.3.2. izbrani način dostave in plačila,

2.3.3. vaše identifikacijske podatke:

2.3.3.1. vaše ime in priimek ter po potrebi ime vaše pravne osebe,

2.3.3.2. vaše prebivališče ali sedež,

2.3.3.3. naslov za dostavo blaga,

2.3.3.4. telefonsko številko,

2.3.3.5. registrsko številko, če niste potrošnik,

2.3.3.6. številko za DDV, če ste plačnik DDV.

2.4. naročanje blaga po telefonu. Blago lahko naročite po telefonu tako, da pokličete našo telefonsko številko in nam to sporočite:

2.4.1. izbrano blago v zahtevani količini, kakovosti in izvedbi,

2.4.2. izbrani način dostave in plačila,

2.4.3. svoje identifikacijske podatke:

2.4.3.1 vaše ime in priimek ter po potrebi ime vaše pravne osebe,

2.4.3.2. vaše prebivališče ali sedež,

2.4.3.3. naslov za dostavo blaga,

2.4.3.4. telefonsko številko,

2.4.3.5. elektronski naslov,

2.4.3.6. registrsko številko, če niste potrošnik,

2.4.3.7. številko za DDV, če ste plačnik DDV.

2.5. potrdilo o naročilu. Uspešno sprejetje vašega naročila in sklenitev pogodbe bomo potrdili tako, da vam bomo na vaš elektronski naslov poslali elektronsko sporočilo, ki bo vsebovalo

2.5.1. potrditev sklenitve pogodbe in njeno vsebino,

2.5.2. naše splošne pogoje poslovanja, ki vključujejo navedene obvezne informacije.

Če je naročilo nepopolno ali nepravilno, vas bomo pozvali, da ga dopolnite, ali vas obvestili o nemožnosti sklenitve pogodbe.

2.6. Jezik in hramba pogodbe. Pogodbe se sklepajo v češkem, pa tudi v angleškem in slovaškem jeziku. Sklenjene pogodbe hranimo, do pogodb pa lahko dostopate prek spletne trgovine.

Sklenjene pogodbe in njihova vsebina

3.1. Sprememba in odpoved pogodbe. Sklenjenih pogodb ni mogoče enostransko spremeniti ali preklicati; to je mogoče storiti le na podlagi medsebojnega dogovora ali če tako določa zakon ali splošni pogoji.

3.2. Vsebina sklenjene prodajne pogodbe. Na podlagi sklenjene kupoprodajne pogodbe smo vam dolžni na dogovorjeni način dobaviti naročeno materialno blago ali digitalno blago na materialnem nosilcu in opraviti morebitne dogovorjene storitve, vi pa ste dolžni prevzeti blago in nam plačati celotno ceno, ki je sestavljena iz cene naročenega blaga, cene plačila, cene dostave blaga in cene morebitnih naročenih dodatnih storitev.

3.3 Vsebina pogodbe o dobavi digitalnih vsebin. V skladu s pogodbo o dobavi digitalnih vsebin smo vam dolžni dobaviti naročeno digitalno blago na nematerialnem nosilcu in opraviti vse dogovorjene storitve na dogovorjeni način, vi pa ste nam dolžni omogočiti dobavo in nam plačati skupno ceno, ki jo sestavljajo cena naročenega blaga, cena plačila, cena dostave blaga in cena morebitnih naročenih dodatnih storitev.

3.4. Zaščita intelektualne lastnine. Če vam po pogodbi dobavljamo blago, ki je zaščiteno s pravicami intelektualne lastnine (zlasti z avtorskimi pravicami, blagovnimi znamkami, industrijskimi vzorci, patenti in uporabnimi modeli), licenca za izvajanje pravic intelektualne lastnine ni del pogodbe. Blaga, zaščitenega z avtorskimi pravicami, ne smete uporabljati kot posameznik, razen za svojo osebno uporabo, in kot pravna oseba, razen za svojo notranjo uporabo, zlasti blaga ne smete reproducirati, preprodajati, dajati v najem ali kako drugače dati na voljo tretjim osebam.

3.5. Popusti in promocije. Pri popustih ali drugih trženjskih promocijah posameznih popustov in drugih zagotovljenih ugodnosti ni mogoče kombinirati, razen če ni navedeno drugače.

3.6. Darila in bonusi. Če ste v okviru pogodbe prejeli darila ali druge bonitete, je obstoj darilne pogodbe odvisen od obstoja glavne pogodbe, darilna pogodba pa je sklenjena z odložnim pogojem za preklic darilne pogodbe v primeru prekinitve glavne pogodbe.

3.7. Kuponi za popust in darilni boni. Kuponi za popust in darilni boni se lahko unovčijo pod pogoji, ki so dogovorjeni ali navedeni na kuponu ali bonu.

Plačilni pogoji

4.1. Načini plačila. Celotno ceno lahko plačate z načini, ki jih najdete na ustrezni strani v naši spletni trgovini.

4.2. Čas za plačilo. Celotno ceno ste dolžni plačati pred dostavo blaga, ob prejemu blaga ali pozneje, odvisno od dogovorjenega načina plačila. Če je treba celotno ceno plačati pred dostavo blaga, jo morate plačati v 7 dneh po sklenitvi pogodbe. Če je treba celotno ceno plačati prek ponudnika plačilnih storitev, se celotna cena plača z nakazilom denarnega zneska na naš račun pri ponudniku plačilnih storitev.

4.3. Plačilo s kreditom. Če je dogovorjeno plačilo celotne cene s kreditom ali drugim finančnim produktom na podlagi pogodbe s ponudnikom finančnih storitev, tudi to razmerje urejajo pogodba in splošni pogoji ponudnika finančnega produkta.

Dobavni pogoji za nakupne pogodbe

5.1. Področje uporabe. Ta oddelek splošnih pogojev velja za dobavo materialnega blaga in digitalnega blaga na materialnih nosilcih na podlagi kupoprodajnih pogodb.

5.2. Načini dostave. Načini dostave, ki jih lahko uporabite, so na voljo na ustrezni strani v naši spletni trgovini.

5.3. Za našo dobavo blaga ne veljajo nobene geografske omejitve.

5.4. Pridobitev lastninske pravice. Lastnik blaga, ki vam ga dobavimo kot podjetje, postanete s sklenitvijo pogodbe, kot potrošnik ali negospodarstvo pa s prevzemom blaga, vendar ne pred plačilom celotne cene v celoti.

5.5. Rok za dostavo. Dogovorjeni rok za dobavo blaga teče od sklenitve pogodbe. Če je treba celotno ceno plačati pred dobavo blaga, začne rok za dobavo blaga teči šele od plačila celotne cene. Blago mora biti dostavljeno na namembni kraj v tem roku. Če niste potrošnik in mora blago na namembni kraj dostaviti prevoznik, bo blago v tem času izročeno prevozniku.

5.6. Prevzem blaga. Blago morate prevzeti ob dogovorjenem času in na dogovorjenem kraju, odvisno od načina dostave. Če naj bi blago dostavil prevoznik, morate blago prevzeti, ko je dostavljeno v namembni kraj. Če blaga ne prevzamete, imamo pravico do odstopa od pogodbe, pravico do plačila stroškov dostave blaga, če ti niso bili plačani pred dostavo blaga, in pravico do plačila stroškov skladiščenja za čas skladiščenja blaga, ki se konča, ko prevzamete blago, odstopite od pogodbe ali mi odstopimo od pogodbe. Stroški skladiščenja znašajo 10 CZK na dan, vendar skupni znesek ne sme presegati cene skladiščenega blaga. Če vam blago ponovno dostavimo, potem ko ga niste prevzeli, smo upravičeni do povračila stroškov, povezanih s ponovno dostavo.

5.7 Poškodovanje blaga med prevozom, ki ga povzroči potrošnik ali oseba, ki ni potrošnik. Če ste potrošnik ali negospodarstvo, preide nevarnost škode na blagu na vas ob prevzemu blaga. V primeru, da vam je blago dostavljeno poškodovano, ste nas dolžni o poškodbi nemudoma in po možnosti obvestiti:

5.7.1. po elektronski pošti na naš elektronski naslov,

5.7.2. osebno v katerem koli našem poslovnem prostoru,

5.7.3. po telefonu na našo telefonsko številko.

Če poškodbo pošiljke odkrijete ob prevzemu blaga, ste dolžni o tem poleg nas obvestiti tudi prevoznika ob prevzemu blaga. Od prevoznika lahko zahtevate, da poškodovano pošiljko razpakira, preden jo prevzamete, če pa ugotovite, da je blago poškodovano, ga od prevoznika niste dolžni prevzeti.

5.8. Poškodbe blaga med prevozom, ki jih povzroči trgovec. Če ste podjetje in vam mora blago dostaviti prevoznik, nevarnost poškodbe blaga preide na vas, ko je blago izročeno prevozniku. Če se škoda na blagu pojavi po prehodu nevarnosti nastanka škode, ne bomo odgovorni in škoda na blagu ne bo vplivala na vašo obveznost plačila celotne cene in obveznost prevzema blaga. Če vam je blago dostavljeno poškodovano, morate škodo takoj uveljavljati pri prevozniku.

5.9. Pakiranje blaga. Če ni drugače dogovorjeno, bo blago zapakirano na način, ki je primeren za njegovo ohranitev in zaščito.

Pogoji dostave za pogodbe o dobavi digitalnih vsebin

6.1. Področje uporabe. Ta del splošnih pogojev velja za dobavo digitalnega blaga na nematerialnih nosilcih v okviru pogodb o dobavi digitalnih vsebin.

6.2. Načini dostave. Načini dostave, ki jih lahko uporabite, so na voljo na ustrezni strani v naši spletni trgovini.

6.3. Omejitve pri dobavi digitalnih vsebin. Za našo dobavo digitalnih vsebin na nematerialnih nosilcih ne veljajo nobene geografske omejitve.

6.4. Čas dostave. Dogovorjeni čas dostave začne teči od sklenitve pogodbe. Če je treba celotno ceno plačati pred dobavo blaga, začne rok dobave teči šele od plačila celotne cene.

6.5. Soglasje za dostavo. Glede na dogovorjeni rok dobave vam lahko blago dostavimo pred iztekom roka za odstop od pogodbe, s katerim se strinjate.

Pravica do odstopa od pogodbe

7.1. Z odstopom od sklenjene pogodbe se pogodba razdre od začetka, stranki pa sta si dolžni vrniti vse, kar sta si zagotovili na podlagi razveljavljene pogodbe. Z odstopom od pogodbe preneha veljati tudi darilna pogodba, ki je od nje odvisna. Pravica do odstopa od pogodbe se lahko uveljavlja pod pogoji, določenimi v splošnih pogojih, ali če tako določa zakon.

7.2. Naša pravica do odstopa od pogodbe. Od sklenjene pogodbe imamo pravico odstopiti kadar koli od datuma sklenitve pogodbe do trenutka, ko od nas prevzamete blago, in sicer iz naslednjih razlogov:

7.2.1. izčrpanje zalog naročenega blaga,

7.2.2. neuspešnega prevzema blaga,

7.2.3. zloraba sistema za naročanje v naši spletni trgovini,

7.2.4. posredovanje napačnih podatkov pri naročanju blaga,

7.2.5. naročanje blaga po ceni, ki je bistveno nižja od običajne cene, če je bilo blago po tej ceni ponujeno zaradi napake ali pomote naše spletne trgovine,

7.2.6. druge okoliščine, vredne posebne obravnave.

7.3. zakonsko pravico potrošnika, da odstopi od pogodbe. Če ste potrošnik, imate pravico odstopiti od sklenjene pogodbe v 14 dneh od datuma

7.3.1. prejema blaga, če gre za kupoprodajno pogodbo,

7.3.2. prejema zadnje dobave blaga, v primeru pogodbe, ki vključuje več vrst blaga ali dobavo več delov,

7.3.3. prejem prve dobave blaga v primeru pogodbe o redni in ponavljajoči se dobavi blaga,

7.3.4. sklenitev pogodbe, če gre za drugačno pogodbo.

7.4. nezmožnost odstopa od pogodbe. Pravice do odstopa od pogodbe nimate:

7.4.1. za dobavo blaga, ki je bilo prilagojeno vašim željam ali za vas,

7.4.2. za dobavo blaga v zaprti embalaži, ki je bilo odstranjeno iz embalaže in ga iz higienskih razlogov ni mogoče vrniti,

7.4.3. za dobavo hitro pokvarljivega blaga ali blaga, ki je bilo po dobavi nepovratno pomešano z drugim blagom,

7.4.4. dostavo avdio ali vizualnega posnetka ali računalniškega programa, če je bila originalna embalaža poškodovana,

7.4.5. dobavo digitalnega blaga, razen če je bilo dobavljeno na otipljivem nosilcu in je bilo dobavljeno z vašim predhodnim soglasjem pred iztekom odstopnega roka,

7.4.6. za opravljanje storitev, če so bile opravljene z vašim predhodnim soglasjem pred iztekom odstopnega roka,

7.4.7. za druge, če tako določa zakon.

7.5. Način odstopa od pogodbe. Če imate pravico do odstopa od pogodbe in želite odstopiti od pogodbe, lahko to storite z enostranskim pravnim dejanjem, ki nam ga dostavite, po možnosti

7.5.1. tako, da izpolnite vzorčni obrazec za odstop od pogodbe, ki je priložen splošnim pogojem, in ga pošljete na naslov

7.5.1.1. po pošti na naslov kateregakoli od naših poslovnih prostorov,

7.5.1.2. po elektronski pošti na naš elektronski naslov;

7.5.2. osebno v katerem koli našem poslovnem prostoru.

7.6. Če ste potrošnik, je za upoštevanje odstopnega roka dovolj, če nam odstop pošljete na zadnji dan odstopnega roka.

7.7. Vrnitev blaga po odstopu od pogodbe. Če odstopite od pogodbe, nam morate blago vrniti na lastne stroške, po možnosti hkrati z odstopom od pogodbe, najpozneje pa v 14 dneh po prejemu odstopa od pogodbe, po možnosti

7.7.1. tako, da blago pošljete na naslov katerega koli našega poslovnega prostora,

7.7.2. osebno v katerem koli našem poslovnem prostoru.

Blago nam morate vrniti nepoškodovano, neomadeževano, neobrabljeno in brez znakov uporabe, vključno z vsemi dodatki in dokumentacijo, po možnosti v originalni embalaži. Vrniti nam morate tudi vsa darila in bonuse, ki ste jih prejeli na podlagi odpovedane pogodbe.

7.8. Vračilo po odstopu od pogodbe. Če kot potrošnik odstopite od pogodbe, vam bomo vrnili denar, ki ste ga plačali, v 14 dneh po prejemu vašega odstopa od pogodbe, vendar ne prej, preden nam boste blago vrnili ali predložili dokazilo, da nam je bilo blago poslano. Povrnili vam bomo samo stroške dostave, ki ste jih plačali, po stopnji najcenejšega primerljivega načina dostave, ki ga ponujamo. Če se je vrednost vrnjenega blaga zmanjšala zaradi ravnanja, ki ni bilo potrebno za seznanitev z naravo, značilnostmi in funkcionalnostjo blaga, se vračilo zmanjša za znesek, za katerega se je zmanjšala vrednost blaga. Sredstva vam bomo vrnili na enak način, kot smo jih prejeli od vas, ali na kakršen koli drug način, o katerem se dogovorimo, pod pogojem, da vam ne bodo nastali dodatni stroški.

Zahtevki potrošnikov in strank, ki niso poslovne stranke, zaradi napak na običajnem blagu

8.1. Področje uporabe. Ta del teh splošnih pogojev velja za vas le, če ste potrošnik ali negospodarska stranka, in ureja našo odgovornost za napake na blagu, ki smo vam ga dobavili na podlagi prodajne pogodbe.

8.2. Garancijski rok. Garancijski rok je 24 mesecev oziroma 12 mesecev za rabljeno blago od datuma prejema blaga.

8.3. Naša odgovornost za napake na blagu. Odgovorni smo za to, da je blago ob prevzemu in v garancijskem roku brez napak. Zlasti smo odgovorni za to, da je blago

8.3.1. ima lastnosti, za katere smo se dogovorili, in, če dogovora ni, takšne lastnosti, kot smo jih opisali mi ali proizvajalec ali ki ste jih lahko pričakovali glede na naravo blaga in na podlagi izvedenega oglaševanja,

8.3.2. je primerno za namen, za katerega navajamo, da se uporablja, ali za katerega se blago te vrste običajno uporablja,

8.3.3. po kakovosti ali izdelavi ustreza dogovorjenemu vzorcu ali primerku, če je bila kakovost ali izdelava določena glede na dogovorjeni vzorec ali primerek,

8.3.4. je v ustrezni količini, meri ali teži in

8.3.5. je v skladu z zahtevami zakonodaje.

8.4. razširjeno jamstvo za kakovost. Če je v prodanem blagu, njegovi embalaži, navodilih, priloženih blagu, oglasu ali pogodbi določen rok uporabe blaga ali njegovega dela, ki je daljši od garancijskega roka, smo vam po izteku garancijskega roka odgovorni za

8.4.1. da je blago ali del blaga primeren za svoj običajni namen,

8.4.2. da blago ali njegov del ohrani svoje običajne lastnosti.

Obdobje podaljšanega jamstva za kakovost začne teči hkrati z garancijskim rokom. Podaljšano jamstvo za kakovost za določeno blago zagotavljamo le, če je garancijski rok za blago določen na zgoraj navedene načine.

8.5. Omejitev odgovornosti. Ne odgovarjamo vam

8.5.1. za blago, prodano po nižji ceni, zaradi napake, za katero je bila dogovorjena nižja cena,

8.5.2. za obrabo, ki je posledica običajne uporabe blaga,

8.5.3. pri rabljenem blagu za napako, ki ustreza stopnji uporabe ali obrabe, ki jo je imelo blago ob prejemu,

8.5.4. za napake na blagu, če je to razvidno iz njegove narave, zlasti v primeru hitro pokvarljivega blaga,

8.5.5. če ste pred prevzemom blaga vedeli, da ima blago napake,

8.5.6. če ste povzročili napako.

8.6. rok za uveljavljanje pravice. Blago morate čim prej pregledati in se prepričati o njegovih lastnostih in količini. Svojo pravico iz odgovornosti za napake na blagu ste dolžni pri nas uveljaviti brez nepotrebnega odlašanja, čim prej po tem, ko ste lahko odkrili napake, in sicer v garancijskem roku ali podaljšanem roku jamstva za kakovost. V nasprotnem primeru bo vaša pravica iz odgovornosti za napake na blagu ugasnila in ne boste upravičeni do odškodnine.

8.7. Vaše pravice v primeru napake na blagu. Če ima blago napako, imate pravico do:

8.7.1. do brezplačne odprave napake,

8.7.2. do dobave novega blaga brez napak, razen če je to glede na naravo napake nerazumno, zlasti če napake ni mogoče odpraviti brez nepotrebnega odlašanja, če pa se napaka nanaša le na del blaga, lahko zahtevate le zamenjavo tega dela,

8.7.3. če niti odprava napake niti zamenjava blaga ali njegovega dela nista mogoča, odstopite od pogodbe,

8.7.4. razumnega popusta na nakupno ceno.

8.8. vaše pravice v primeru napake na rabljenem blagu. Če ima blago, prodano z napako, ali blago, prodano kot rabljeno, napako, imate pravico do

8.8.1. do brezplačne odprave napake,

8.8.2. do razumnega popusta na nakupno ceno,

8.8.3. če niti odprava napake niti popust na nakupno ceno nista mogoča, do odstopa od pogodbe.

8.9. vaše pravice v primeru ponavljajočih se ali večkratnih pojavov napake na blagu. Če zaradi ponovnega pojava iste napake po popravilu ali zaradi več napak blaga ne morete pravilno uporabljati, imate po lastni izbiri pravico, da

8.9.1. do dobave novega blaga ali zamenjave dela, vendar to ne velja za blago, prodano z napako, ali rabljeno blago,

8.9.2. do razumnega popusta na nakupno ceno,

8.9.3. do odstopa od pogodbe.

10. Šteje se, da se napaka ponovi, če se ista napaka pojavi na blagu po vsaj dveh predhodnih popravilih. Za večkratno napako se šteje hkratni pojav vsaj treh napak, od katerih vsaka posebej onemogoča uporabo blaga.

8.10. Nezmožnost zahtevati odstop od pogodbe in dobavo novega blaga. Če blaga ne morete vrniti v stanju, v kakršnem ste ga prejeli, ne morete odstopiti od pogodbe ali zahtevati dobave novega blaga. To ne velja,

8.10.1. če je prišlo do spremembe stanja zaradi pregleda, pri katerem je bilo ugotovljeno, da je blago pomanjkljivo,

8.10.2. če ste blago uporabljali, preden je bila ugotovljena napaka,

8.10.3. če s svojim dejanjem ali opustitvijo niste povzročili nezmožnosti vrnitve blaga v nespremenjenem stanju ali

8.10.4. če ste blago prodali, preden je bila odkrita napaka, če ste ga porabili ali če ste blago spremenili pri običajni uporabi; če se je to zgodilo le delno, nam morate vrniti, kar še lahko vrnete, in nam nadomestiti preostanek, kolikor ste imeli koristi od uporabe blaga.

8.11. Način uveljavljanja zahtevka. Če želite uveljavljati pravico iz naslova odgovornosti za napake, je najbolje, da to storite na naslednji način:

8.11.1. tako, da blago pošljete na naslov katerega koli od naših poslovnih prostorov,

8.11.2. osebno v katerem koli našem poslovnem prostoru,

8.11.3. če je v garanciji ali drugem dokumentu, na embalaži blaga ali v naši spletni trgovini kot oseba, določena za uveljavljanje odgovornosti za napake, navedena druga oseba.

8.12. Blago nam mora biti izročeno v stanju, ki nam omogoča oceno utemeljenosti zahtevka, zlasti blago ne sme biti izročeno nerazumno umazano. Pri uveljavljanju zahtevka moramo:

8.12.1. predložiti dokazilo, da je bilo blago kupljeno pri nas,

8.12.2. navesti, kakšno napako uveljavljamo in kako želimo, da se reklamacija reši. Zahtevanega načina obravnave reklamacije ni mogoče naknadno spremeniti brez našega soglasja.

8.13. Obravnava reklamacije. Če ste potrošnik, bo vaša reklamacija obravnavana brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje v 30 dneh od datuma reklamacije. Če ste neprofitna oseba, bo vaša reklamacija obravnavana brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje pa v 45 dneh. V tem roku boste obveščeni o rešitvi vašega zahtevka, blago pa vam bo vrnjeno na enak način, kot nam je bilo izročeno ob vložitvi zahtevka. Če zahtevek ni pravočasno rešen, imate pravico odstopiti od pogodbe. Če je vaš zahtevek sprejet, se garancijski rok in podaljšani garancijski rok za kakovost podaljšata za čas, ki smo ga potrebovali za obravnavo vašega zahtevka.

8.14. Povračilo stroškov reklamacije. Če je vaš zahtevek sprejet, ste upravičeni do povračila potrebnih stroškov, ki so razumno nastali pri uveljavljanju vaše pravice iz naslova odgovornosti za izdelek. Če je zahtevek zavrnjen, smo upravičeni do povračila potrebnih stroškov, ki smo jih imeli z vračilom vašega blaga.

8.15. Potrditev zahtevka. Ko uveljavljate pravico iz naslova odgovornosti za izdelek, vam bomo izdali pisno potrdilo o tem, kdaj ste uveljavljali pravico, kakšna je vsebina zahtevka in kakšen način obravnave zahtevka zahtevate, ter potrdilo o datumu in načinu obravnave zahtevka, vključno s potrditvijo popravila in trajanja popravila, ali pisno utemeljitev zavrnitve zahtevka.

Zahtevki podjetnika za napake na običajnem blagu

9.1. Področje uporabe. To poglavje splošnih pogojev velja za vas le, če ste podjetnik, in ureja našo odgovornost za napake na blagu, ki smo vam ga dobavili na podlagi prodajne pogodbe.

9.2. Naša odgovornost za napake na blagu. Blago vam bomo dobavili v dogovorjeni količini, kakovosti in izdelavi. Če kakovost in izdelava nista dogovorjeni, vam bomo blago dobavili v kakovosti in izdelavi, ki ustrezata namenu, navedenemu v pogodbi, sicer pa običajnemu namenu. Če je količina določena le približno, bomo določili točno količino. Če je blago pomanjkljivo, ko preide nevarnost nastanka škode na vas, smo za to odgovorni mi. To ne velja, če gre za napako, ki jo je bilo mogoče ugotoviti z običajno skrbnostjo ob sklenitvi pogodbe.

9.3. Višja garancija za poslovanje. Ne dajemo nadstandardnega jamstva za kakovost in nismo odgovorni za napake na blagu, ki se pojavijo po prehodu nevarnosti škode na vas.

9.4. Omejitev odgovornosti. Ne odgovarjamo vam

9.4.1. za blago, prodano po nižji ceni, zaradi napake, za katero je bila dogovorjena nižja cena,

9.4.2. za obrabo, ki je posledica običajne uporabe blaga,

9.4.3. pri rabljenem blagu za napako, ki ustreza stopnji uporabe ali obrabe, ki jo je imelo blago ob prejemu,

9.4.4. za napake na blagu, če je to razvidno iz njegove narave, zlasti v primeru hitro pokvarljivega blaga,

9.4.5. za napake na blagu, če ste bili z njimi seznanjeni, preden ste prevzeli blago,

9.4.6. za napake na blagu, če ste jih povzročili.

9.5. Čas za uveljavljanje pravice. Blago morate čim prej pregledati in se prepričati o njegovih lastnostih in količini. Svojo pravico iz odgovornosti za napake na blagu ste dolžni uveljavljati pri nas brez nepotrebnega odlašanja, čim prej po tem, ko ste lahko odkrili napake. Pravico lahko uveljavljate najpozneje v 6 mesecih, v primeru skrite napake pa v 2 letih od dneva, ko smo vam blago izročili. V nasprotnem primeru bo vaša pravica do odgovornosti za napake na blagu ugasnila in ne bo priznana.

9.6. Vaše pravice v primeru bistvene kršitve pogodbe. Če napaka pomeni bistveno kršitev pogodbe, imate pravico do:

9.6.1. da odpravite napako z dobavo novega blaga brez napake ali z dobavo manjkajočega blaga,

9.6.2. da odpravite napako s popravilom blaga,

9.6.3. do razumnega popusta na nakupno ceno ali

9.6.4. da odstopi od pogodbe.

Za bistveno kršitev pogodbe se šteje dobava blaga s pomanjkljivostjo, za katero smo ob sklenitvi pogodbe morali vedeti, da je ne bi sklenili z nami, če bi jo predvideli; v drugih primerih se šteje, da je kršitev pogodbe nebistvena. Če nas o izbrani pravici ne obvestite, imate enake pravice kot v primeru nebistvene kršitve pogodbe.

9.7. Vaše pravice v primeru nebistvene kršitve pogodbe. Če je napaka nebistvena kršitev pogodbe, imate pravico do:

9.7.1. da se napaka odpravi,

9.7.2. do razumnega popusta na nakupno ceno.

Če nas ne obvestite o izbrani pravici, lahko napako odpravimo s popravilom blaga, dobavo novega blaga ali dobavo tistega, česar nismo dobavili. Izbrane pravice pozneje ne morete spremeniti brez našega soglasja.

9.8. Nezmožnost zahtevati odstop od pogodbe in dobavo novega blaga. Če blaga ne morete vrniti v stanju, v kakršnem ste ga prejeli, ne morete odstopiti od pogodbe ali zahtevati dobave novega blaga. To ne velja,

9.8.1. če je prišlo do spremembe stanja zaradi pregleda, pri katerem je bilo ugotovljeno, da je blago pomanjkljivo,

9.8.2. če ste blago uporabljali, preden je bila ugotovljena napaka,

9.8.3. če s svojim dejanjem ali opustitvijo niste povzročili nezmožnosti vrnitve blaga v nespremenjenem stanju ali

9.8.4. če ste blago prodali, preden je bila odkrita napaka, če ste ga porabili ali če ste blago spremenili pri običajni uporabi; če se je to zgodilo le delno, nam morate vrniti, kar še lahko vrnete, za preostanek pa nam morate plačati nadomestilo, kolikor ste imeli koristi od uporabe blaga.

9.9. Način uveljavljanja zahtevka. Če želite uveljavljati svojo pravico iz naslova odgovornosti za napake, lahko to storite:

9.9.1. tako, da blago pošljete na naslov katere koli naše poslovalnice,

9.9.2. osebno v katerem koli našem poslovnem prostoru,

9.9.3. če je v garancijskem listu ali drugem dokumentu, na embalaži blaga ali v naši spletni trgovini kot oseba, določena za uveljavljanje odgovornosti za napake, navedena druga oseba.

9.10. Blago nam mora biti izročeno v stanju, ki nam omogoča oceno utemeljenosti zahtevka, zlasti blago ne sme biti izročeno nerazumno umazano. Pri uveljavljanju zahtevka morate:

9.10.1 predložiti dokazilo, da je bilo blago kupljeno pri nas,

9.10.2. navesti, kakšno napako uveljavljamo in kako želimo, da se reklamacija reši. Zahtevanega načina obravnave reklamacije ni mogoče naknadno spremeniti brez našega soglasja.

9.11. Obravnava reklamacije. Vaša reklamacija bo obravnavana brez nepotrebnega odlašanja, vendar najpozneje v 45 dneh. Blago vam bo vrnjeno na enak način, kot nam je bilo izročeno ob vložitvi reklamacije. Če bo vaša reklamacija sprejeta, se bo rok za uveljavljanje vaših pravic iz odgovornosti za napake podaljšal za čas, ki smo ga potrebovali za obravnavo vaše reklamacije.

9.12. Povračilo stroškov reklamacije. Če je vaš zahtevek sprejet, ste upravičeni do povračila potrebnih stroškov, ki so razumno nastali pri uveljavljanju vaših pravic na podlagi zakona o odgovornosti za napake proizvodov. Če je zahtevek zavrnjen, smo upravičeni do povračila potrebnih stroškov, ki smo jih imeli z vračilom vašega blaga.

Zahtevki za napake na digitalnem blagu

10.1. Področje uporabe. Ta oddelek splošnih pogojev ureja našo odgovornost za napake na blagu, ki smo vam ga dobavili na nematerialnem nosilcu podatkov na podlagi pogodbe o dobavi digitalnih vsebin.

10.2. Naša odgovornost za napake na blagu. Odgovorni smo, da vam blago dostavimo v dogovorjeni količini, kakovosti, izdelavi in brez napak, razen če so te običajne za podobno blago. Če lastnosti blaga niso dogovorjene, vam bomo blago dostavili z običajnimi lastnostmi, tako da ga boste lahko uporabljali za namen, določen v pogodbi.

10.3. Omejitev odgovornosti. Ne bomo vam odgovarjali

10.3.1. za blago, prodano po nižji ceni, zaradi napake, za katero je bila dogovorjena nižja cena,

10.3.2. za napake na blagu, če so te očitne in vidne ob sklenitvi pogodbe ali če ste z njimi bili seznanjeni pred dobavo,

10.3.3. za napake na blagu, če ste jih povzročili sami.

10.4. čas za uveljavljanje pravice. Blago morate čim prej pregledati in se prepričati o njegovih lastnostih in količini. Pravico iz odgovornosti za napake na blagu ste dolžni pri nas uveljaviti brez nepotrebnega odlašanja, čim prej po tem, ko ste lahko odkrili napake, vendar najpozneje v 6 mesecih po dobavi blaga. V nasprotnem primeru bo vaša pravica do odgovornosti za napake na blagu ugasnila in ne boste upravičeni do povračila, vendar to ne velja, če je napaka posledica dejstva, ki nam je moralo biti znano ob dobavi. Rok za uveljavljanje pravice se podaljša za čas trajanja morebitnih predhodno priznanih zahtevkov.

10.5. Vaše pravice iz naslova pomanjkljive izpolnitve. V primeru napake imate pravico do:

10.5.1. če je napaka nepopravljiva in blaga zaradi nje ni mogoče pravilno uporabljati, lahko odstopite od pogodbe; ali

10.5.2. če je napaka odpravljiva, da se napaka odpravi ali da se manjkajoče dopolni,

10.5.3. za primeren popust na ceno blaga.

10.6. Način pritožbe. Če želite uveljavljati svojo pravico iz naslova odgovornosti za napake, lahko to storite:

10.6.1. tako, da pošljete elektronsko sporočilo na naš elektronski naslov,

10.6.2. osebno v katerem koli našem poslovnem prostoru.

10.7. Pri uveljavljanju reklamacije morate:

10.7.1. predložiti dokazilo, da je bilo blago kupljeno pri nas,

10.7.2. nam sporočiti, katero napako uveljavljate in kako želite, da se reklamacija reši. Zahtevanega načina obravnave reklamacije ni mogoče naknadno spremeniti brez našega soglasja.

10.8. Obravnava reklamacije. Če ste potrošnik, bo reklamacija rešena v 30 dneh, sicer imate pravico do odstopa od pogodbe. V vseh drugih primerih bo vaša pritožba obravnavana brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje pa v 45 dneh.

10.9. Povračilo stroškov reklamacije. V primeru, da je vaš zahtevek sprejet, ste upravičeni do povračila potrebnih stroškov, ki so razumno nastali pri uveljavljanju vaše pravice iz naslova odgovornosti za izdelek. Če je zahtevek zavrnjen, smo upravičeni do povračila potrebnih stroškov, ki smo jih imeli z vračilom vašega blaga.

10.10. Potrditev zahtevka. Če ste potrošnik, vam bomo ob uveljavljanju pravice iz naslova odgovornosti za izdelek izdali pisno potrdilo o tem, kdaj ste uveljavljali pravico, kakšna je vsebina zahtevka in kakšen način obravnave zahtevka zahtevate, ter potrdilo o datumu in načinu obravnave zahtevka, vključno s potrditvijo popravila in trajanja popravila, ali pisno utemeljitev zavrnitve zahtevka.

Varstvo in obdelava osebnih podatkov

11.1. Zakonodaja. Vsa obdelava osebnih podatkov se izvaja v skladu s Splošno uredbo Evropske unije o varstvu podatkov 2016/679) (v nadaljnjem besedilu:GDPR).

11.2. Obdelava osebnih podatkov za izvajanje pogodbe in v zvezi s sklenjenimi pogodbami. Vaše osebne podatke obdelujemo na podlagi in za namen izpolnjevanja naših obveznosti, ki izhajajo iz pogodb, sklenjenih med nami in vami, ter za sklenitev teh pogodb. V ta namen osebne podatke uporabljamo za čas, ki je potreben za obdelavo naročil in pritožb. V okviru teh dejavnosti lahko vaše osebne podatke razkrijemo drugim subjektom (zlasti našim dobaviteljem, ki sodelujejo pri izvajanju pogodbe, in upravljavcem plačilnih sistemov). Na podlagi pogodbe vaše osebne podatke obdelujemo tudi pri vzdrževanju uporabniških računov v naši spletni trgovini za čas trajanja uporabniškega računa.

11.3. Obdelava osebnih podatkov za pošiljanje komercialnih sporočil. Na podlagi našega zakonitega interesa vaše osebne podatke obdelujemo tudi za namene nadaljnjega ponujanja našega blaga in storitev prek komercialnih sporočil, razen če ste se od takšnih sporočil odjavili.

11.4. Obdelava osebnih podatkov na podlagi zakonitega interesa. Vaše osebne podatke obdelujemo na podlagi našega zakonitega interesa za zaščito pravnih zahtevkov ter naših notranjih evidenc in kontrol, in sicer za čas trajanja zastaralnega roka in eno leto po njegovem izteku v zvezi z zahtevki, vloženimi ob koncu zastaralnega roka. V primeru sodnih in drugih postopkov vaše osebne podatke obdelujemo v obsegu, ki je potreben za čas trajanja takšnega postopka in za preostanek zastaralnega roka po njegovem izteku.

11.5. Obdelava osebnih podatkov na podlagi privolitve . Vaše osebne podatke obdelujemo tudi na podlagi vaše privolitve, ki je dana za nedoločen čas, za naslednje namene:

11.5.1. pošiljanje prilagojenih ponudb blaga in storitev ter ponudb drugih strank in njihovo prikazovanje na spletnem mestu.

11.6. obdelava osebnih podatkov za izvajanje naših zakonskih obveznosti. Vaše osebne podatke obdelujemo tudi za namene in v zvezi z izvajanjem naših zakonskih obveznosti, zlasti v povezavi z računovodstvom in zagotavljanjem informacij javnim organom.

11.7. Obseg obdelave osebnih podatkov. Osebni podatki, ki jih obdelujemo, so:

11.7.1. ime in priimek,

11.7.2. datum rojstva,

11.7.3. naslov,

11.7.4. elektronski naslov,

11.7.5. telefonska številka,

11.7.6. identifikacijsko številko in davčno identifikacijsko številko,

11.7.7. naslov IP,

11.7.8. podatki o medsebojni komunikaciji,

11.7.9. podatki o naročilih in transakcijah.

11.8. Uporaba piškotkov. Pri uporabi naše spletne trgovine se lahko v vašo napravo namestijo piškotki. Njihovo uporabo lahko kadar koli zavrnete tako, da ustrezno nastavite svojo napravo.

11.9. Kadar koli lahko ugovarjate obdelavi svojih osebnih podatkov za namen pošiljanja komercialnih sporočil, prav tako kot lahko kadar koli prekličete svoje predhodno soglasje za obdelavo svojih osebnih podatkov za kateri koli drug namen, razen če je obdelava namenjena izpolnjevanju naših pogodbenih obveznosti, izpolnjevanju naših zakonskih obveznosti ali za kateri koli drug namen, ki izhaja iz naših zakonitih interesov.

11.10. Obdobje hrambe . Osebne podatke hranimo le toliko časa, kolikor je potrebno za dosego zgoraj navedenih namenov. Ko namen obdelave poteče, bomo osebne podatke nemudoma uničili.

11.11. Osebe, vključene v obdelavo . Vse zgoraj navedene osebne podatke obdelujemo mi kot upravljavec. To pomeni, da določamo namene, za katere zbiramo zgoraj opredeljene osebne podatke, določamo sredstva obdelave in smo odgovorni za njeno pravilno izvajanje. Za obdelavo osebnih podatkov uporabljamo tudi storitve drugih obdelovalcev, ki osebne podatke obdelujejo le v skladu z našimi navodili. Takšni obdelovalci so predvsem ponudniki storitev IT ter drugi ponudniki tehnologije in podpore, upravljavci trženjskih orodij in ponudniki komunikacijskih orodij.

11.12. Pravice posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki. V zvezi s svojimi osebnimi podatki imate tudi naslednje pravice:

11.12.1. zahtevati popravek netočnih ali zastarelih osebnih podatkov, tako da imate, če ugotovite, da so osebni podatki, ki jih obdelujemo o vas, netočni ali nepopolni, pravico, da jih brez nepotrebnega odlašanja popravite ali dopolnite,

11.12.2. da zahtevate potrditev, ali obdelava poteka, in če poteka, informacije v zvezi s to obdelavo v obsegu, določenem v 15. členu SUVP, ter kopijo obdelanih podatkov (za dodatne kopije smo upravičeni zaračunati pristojbino za kritje potrebnih stroškov),

11.12.3. v nekaterih primerih imate pravico zahtevati, da vaše osebne podatke izbrišemo. Vaše osebne podatke bomo brez nepotrebnega odlašanja izbrisali, če jih ne potrebujemo več za namene, za katere smo jih obdelovali, ali če uveljavljate pravico do ugovora obdelavi in ugotovimo, da nimamo več takšnih zakonitih interesov, ki bi upravičevali obdelavo, ali če postane očitno, da naša obdelava vaših osebnih podatkov ni več v skladu s splošno veljavnimi predpisi. Vendar ta pravica ne velja, če je obdelava vaših osebnih podatkov še vedno potrebna za izpolnjevanje naših zakonskih obveznosti, za namene arhiviranja, za znanstvene ali zgodovinske raziskave ali statistične namene ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.

11.12.4. uveljavljanje pravice do omejitve obdelave osebnih podatkov. Ta pravica vam omogoča, da v določenih primerih zahtevate, da se vaši osebni podatki označijo in se zanje ne izvajajo nobeni nadaljnji postopki obdelave - vendar v tem primeru ne za vedno (kot v primeru pravice do izbrisa), temveč za omejeno časovno obdobje. Obdelavo osebnih podatkov moramo omejiti, kadar izpodbijate točnost osebnih podatkov, preden se lahko dogovorimo, kateri podatki so pravilni, ali kadar vaše osebne podatke obdelujemo brez zadostne pravne podlage (npr. preko tistega, kar moramo obdelovati), vi pa bi želeli le omejitev teh podatkov pred njihovim izbrisom (npr. če pričakujete, da nam boste takšne podatke v prihodnosti vseeno posredovali), ali osebnih podatkov ne potrebujemo več za zgoraj navedeni namen obdelave, vi pa jih potrebujete za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo svojih pravnih zahtevkov, ali ugovarjate obdelavi in smo dolžni omejiti obdelavo vaših osebnih podatkov za čas, ko preverjamo, ali je vaš ugovor upravičen.

11.12.5 Zahtevajte prenos osebnih podatkov, kadar obdelava temelji na vaši privolitvi ali pogodbi,

11.12.6. ugovarjati obdelavi osebnih podatkov, ki temelji na našem zakonitem interesu. Vaše osebne podatke bomo prenehali obdelovati, razen če imamo za nadaljnje obdelovanje prepričljive zakonite razloge. Če ugovarjamo trženjskim dejavnostim, bomo te dejavnosti prenehali izvajati.

11.13. Pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu. Če ste prepričani, da smo pri obdelavi vaših osebnih podatkov kršili GDPR, imate pravico vložiti pritožbo pri nadzornem organu za varstvo podatkov (www.uoou.cz).

Druge določbe

12.1. Prevzemanje podatkov. V skladu z zakonom št. 185/2001 Z. z. o odpadkih imate ob nakupu določenih vrst blaga možnost, da nam na prodajnem mestu brezplačno vrnete enako količino blaga podobne vrste in uporabe.

12.2. Evidenca o prodaji V skladu z Zakonom o evidenci o prodaji je prodajalec kupcu dolžan izdati potrdilo o nakupu. Hkrati je dolžan prejeto prodajo evidentirati pri davčnem organu prek spleta; v primeru tehnične okvare najpozneje v 48 urah.

Priloge

Obvestilo o odstopu od pogodbe

Naslovnik:
Syntex Praha s.r.o.,
s sedežem na naslovu Michelská 291/21, Praga 4, 14000
IDENTIFIKACIJSKA ŠTEVILKA 14358697

Obveščam (*), da odstopam (*) od pogodbe o nakupu tega blaga:


Številka naročila (neobvezno, zaradi hitrejše obdelave zahteve ):


Datum naročila (*)/datum prejema (* ):


Ime in priimek potrošnika(-ov):


Naslov potrošnika(-ov):


Podpis potrošnika(-ov) (samo če se ta obrazec pošilja v papirni obliki ):


Datum:


(*) Neustrezno črtajte.