Predvidevam, da večina od vas pozna največji in upam si trditi, da iz mnogih razlogov najbolj zanimiv festival na prostem
Bažant Pohoda. Za tiste, ki ne vedo, o čem govorimo, bom navedel vsaj osnovne podatke. Festival je potekal od 5. do 7. julija in letos je bil že 16. po vrsti, na njem pa je sodelovalo 30 000 udeležencev, veliko različnih slovaških in tujih skupin in projektov.

Festivala ne omenjam samo zato, ker sem se na njem vsako leto odlično počutil, ampak smo tudi tehnično prispevali k poteku letošnjega festivala. [box type="info" style="rounded" border="full"
]Nekaj fotografij z Bažant Pohoda 2012[/box] Letos smo se skrili pod "krila" generalnega dobavitelja zaslonov LED za festival
(R.B.X.T.) in pomagali tehnično zavarovati
DOME Stage, na katerem je potekal verjetno najbolj raznolik program na celotnem festivalu - poleg skupin, kot so
Puding gospe Elvis,
ESKMO,
Orbital ali
Public Enemy , so na odru nastopili tudi b-boys v
Break Dance Battle ali povsem drugačen zadnji program
ekumenskega bogoslužja, ki je zaključil letošnjo Pohodo.

Program je bil res bogat od prvega do zadnjega dne, tehnologija pa je bila ustrezno uporabljena ;-) Glavni video prostor je bil v tem primeru
NewTek TriCaster STUDIO, ki je skrbel za tri osnovne ali po možnosti dodatne vhode za kamere (npr. VJ vhode iz zunanjih prenosnikov). Na vsaki strani odra je bila na stativih stalno nameščena kamera, tretja kamera,
SONY PMW-EX1R, pa je bila nameščena na novodobni kameri
SWIFT JIB50 z motorizirano glavo
REMO30, ki jo
je upravljal Libec. Ta roka je prišla k nam kot vroča novica le dan pred Pohodom in je bila premierno predstavljena neposredno na največjem festivalu. Roka je bila nameščena v tri torbe in je bila v osnovi nameščena in uravnotežena v nekaj minutah - preostali čas pred začetkom prvega nastopa so imeli snemalci čas, da se seznanijo z roko in osnovno nastavitvijo hitrosti krmiljenja glave.

Poleg motorizirane glave sta bila na roko nameščena tudi daljinsko upravljanje kamere
Libec ZC-9EX in predogledni monitor
AVtec LDV-070A na nastavljivi ročici
Libec AS-7K. Režiserji
TriCaster STUDIO so med nastopi v živo poskrbeli za končno mešanje posameznih virov in predvajanje aktualnega programa med odmori med skupinami. Prednost video režije
TriCaster je možnost predvajanja prispevkov neposredno iz vgrajenega dvokanalnega predvajalnika
(DDR - Digital Disk Recorder), kjer so bili vnaprej pripravljeni posnetki s programom ali drugi posnetki za posamezne bende. Ni potrebe po ločenem predvajalniku - še ena "škatla", dodatni kabli, dodatni viri - vse je integrirano v eno okolje z možnostjo samodejnega zagona posnetka (ali celotnega seznama predvajanja), ko je ta na predvajalniku preobremenjen. Neprecenljiva prednost režijskega sistema je tudi integriran podnapisovalnik, ki je v tem primeru prihranil veliko dela s spremembami programa v zadnjem trenutku - premik skupine z enega odra na drugega ali napoved naslednjega nastopajočega z animiranim tekočim trakom s celotnim dnevnim programom je trajal le nekaj minut.

Izhod iz režijskega sistema je bil kompozitni signal PAL, ki je šel v video procesor, od tam pa je bil zmontiran na ustrezno velikost neposredno na ogromno steno LED 12x3 m, ki se je nahajala za odrom. V veliko pomoč je bil brezžični domofonski sistem
COMSTAR podjetja
EarTec, ki se je izkazal tudi v bolj obremenjenih okoljih (kar
plesna hiša NAY zagotovo je). Komunikacijo med obema kamerama in režiserjem (montaža na konzoli
Datavideo SE-800 ) je zagotavljal brezžični komplet z oddajnikom/sprejemnikom, vgrajenim neposredno v slušalke, kar je snemalcem omogočilo proste roke, saj jim ni bilo treba nositi nahrbtnika na pasu, lahko pa so se popolnoma posvetili kameri in sestavljanju posnetkov.
[box type="info" style="rounded" border="full"
]Nekaj fotografij z Bažant Pohoda 2012[/box] Z našega vidika je letošnja Pohoda potekala zelo dobro, kar dokazuje tudi
prejem najvišje nagrade 10/10 s strani virtualfestivals.com, in že se veselimo izvedbe leta 2013!

PS: Skoraj bi pozabil - kmalu bomo pripravili kratek videoposnetek, ki smo ga posneli med letošnjo Pohodo in ga je posnel naš zunanji sodelavec (s kamero
SONY PMW-EX1R), med posnetki gibanja pa ga je spremljal stabilizator
eemow SOBERCAM HAWK XT .

Zahvaljujoč stabilizatorju so bili vsi posnetki gibanja precej gladki in mirni - Miro, še enkrat hvala, ker si vztrajal pri celotnem "celku" tudi pri temperaturah nad 40 °C, ki so spremljale to Pohodo na letališču ;-) [fbshare type="button"]