Fotograf Michael FitzMaurice je sodeloval pri novem celovečernem trilerju Monolith v produkciji Sky Italia Productions. Pri tem so mupomagale tuditri nove digitalne filmske kamere Panasonic VariCam 35, ki so brezhibno prestale težke razmere na puščavskih lokacijah v Utahu v ZDA. FitzMaurice je kot snemalec sodeloval pri filmih, kot so Gospod in gospa Smith, Živi svoboden ali umri težko, Iron Man 1 in 2, Indiana Jones in kraljestvo kristalne lobanje ter Zeleni sršen.
Kamero VariCam 35 je izbral zaradi visoke kakovosti slike in širokega dinamičnega razpona tipala, visoke vzdržljivosti in odlične ergonomije ohišja ter nenazadnje zaradi dvojnih naravnih vrednosti občutljivosti 800/5000. "Slikovno tipalo je preprosto izjemno. Kožni odtenki in splošna reprodukcija barv so popolni tudi pri osnovnih nastavitvah fotoaparata," je napravo pohvalil FitzMaurice.
"Dinamični razpon presega 14 številk zaslonke!" "Ergonomija fotoaparata je odlična, zlasti pri fotografiranju iz roke. In kar zadeva zanesljivost: ne samo, da smo snemali v puščavi, ampak tudi poleti! Soočili smo se z izjemno vročino, prahom, vetrom in večernimi nevihtami. Vsak drug fotoaparat, s katerim sem delal v preteklosti, bi se v takem okolju preprosto izklopil.
Prikameri VariCam 35 se elektronika ves mesec snemanja ni pregrevala." Enako pohvalo si je zaslužila tudi občutljivost slikovnega tipala z lastnima načinoma ISO 5000 in ISO 800. "Čezdan so bili pogosto posneti prizori, v katerih so protagonisti prehajali iz izjemno svetlih zunanjih prostorov v sence. Tudi v teh primerih fotoaparat ni ustvaril nobenih slikovnih artefaktov; prehod je bil zelo gladek."Film je zahteval tudi snemanje v pravi nočni svetlobi in tudi tu je senzor dobro opravil svoje delo: "Polna tretjina filma se odvija ponoči. Panasonic trdi, da kamera VariCam 35 vidi v temi bolje kot človeško oko, kar se je med snemanjem tudi potrdilo. Prizor je bil delno osvetljen s parkirnimi lučmi LED snemanega avtomobila, glavni vir svetlobe pa je bila le luna! Polna luna je zagotovila veliko svetlobe ne le za dogajanje v ospredju, temveč tudi za ozadje.
Kamera VariCam 35 zagotavlja absolutno najčistejšo sliko pri ISO 5000, kar sem jih kdajkoli videl." Snemanje je potekalo s trojico kamer VariCam 35: ena je bila uporabljena kot ročna kamera, ena je bila nameščena v opremi ali na stativu, tretja pa je bila uporabljena s stabilizatorjem Ronin in podpornim sistemom Ready Rig. Kamere so bile opremljene s stekli Cooke. Monolith je bila tudi ena prvih produkcij, ki je uporabila nov petmetrski povezovalni kabel za ohišje kamere VariCam 35 in ločen snemalnik. "Veliko prizorov se je odvijalo v notranjosti avtomobila, zato smo na primer kamero s kablom za premostitev postavili na armaturno ploščo," je povedal Michael FitzMaurice. Film je bil posnet v 4K, v 12-bitnem načinu 4:4:4 AVC-Intra in s hitrostjo slikanja 24p, v nekaterih primerih pa tudi 48 in 60 sličic na sekundo...