Skočite v svet filmskega ustvarjanja... FX30 je idealen prvi filmski fotoaparat in popoln vstop v Sonyjevo linijo Cinema Line.
Skočite v svet filmskega ustvarjanja... FX30 je idealen prvi filmski fotoaparat in popoln vstop v Sonyjevo linijo Cinema Line.
Sonyjev priznani sistem Cinema Line postavlja standarde za snemanje filmov z osupljivimi kinematografskimi slikami, visoko zmogljivostjo in zelo učinkovitim delovnim postopkom. Uživajte v brezhibnem snemanju s S-Cinetone™ in S-Log3 za kakovostno gradacijo ter številnimi drugimi funkcijami. Zaradi kompaktne zasnove fotoaparata FX30 je snemanje filmov za ambiciozne filmske ustvarjalce dostopnejše kot kdaj koli prej.
FX30 snema osupljive slike s 6K presežnim vzorčenjem in pravim kinematografskim videzom. Njegova kompaktna velikost pomeni, da ga lahko vzamete s seboj kamor koli, izpopolnjene funkcije samodejnega ostrenja in stabilizacije pa vam omogočajo, da se osredotočite na kompozicijo in ne na zaplete snemanja in urejanja.
Slikovni profil S-Cinetone fotoaparata FX30 omogoča čudovit filmski videz že takoj po izklopu fotoaparata. Funkcije, kot sta Dual Base ISO in Cine EI, so zasnovane tako, da zagotavljajo čudovite slike za kinematografsko snemanje in delovne postopke.
Izjemen nabor kinematografskih fotoaparatov Cinema Line temelji na desetletjih izkušenj v filmski industriji in je podprt s Sonyjevimi prefinjenimi novimi tehnologijami na vrhu digitalnega upodabljanja.
Napredna tehnologija za vrhunsko ločljivost
Senzor Exmor™ R APS-C CMOS FX30 z osvetlitvijo od zadaj zajema nepozabne slike z vrhunsko ločljivostjo in majhno globinsko ostrino. 6K presežno vzorčenje stisne ogromne količine informacij v posnetke in izhodne podatke 4K, procesor BIONZ XR™ pa omogoča naravno stopnjevanje, realistično reprodukcijo barv, nizko stopnjo šuma in druge izboljšave kakovosti slike.
FX30 je zasnovan kot fotoaparat, s katerim lahko rastete, in ponuja večino Sonyjevega tehničnega mojstrstva - vključno z naprednimi funkcijami, kot sta podpora za časovno kodo in S-Log3 -, hkrati pa ostaja razmeroma dostopen. Uporaba novo razvitega tipala APS-C/Super 35 mm je Sonyju omogočila, da ponuja enake specifikacije snemanja:
Upoštevati je treba obrezovanje. FX30 iz območja senzorja preseže 6K, kar je skoraj neopazen 1,04-kratni obrez. To bo delovalo za 4K pri 10-bitni ločljivosti v katerem koli načinu snemanja do 60 sličic na sekundo.
Pri 120 sličicah na sekundo pa se območje Super 35 mm obreže 1,6-krat. To je dodatek k standardnemu izrezu sistema APS-C/Super 35 mm.
Za vse to je v fotoaparatu FX30 uporabljen najnovejši slikovni procesor BIONZ XR, s katerim so izvedene vse te nove funkcije, ki jih najdemo v drugih novih različicah fotoaparata.
Če želite, lahko FX30 uporabljate tudi za fotografiranje; ločljivost 26 MP je za to kot nalašč.
V primerjavi s fotoaparatom FX3
FX30 je po ceni, ki je precej nižja od FX3, za mnoge zanimiva izbira. Tisti, ki razmišljajo o FX3, bodo morda ugotovili, da FX30 izpolnjuje vse njihove zahteve in še več, brez višje cene in z možnostjo oblikovanja veliko manjšega paketa. Toda kaj pridobite s prehodom na FX3 in kaj izgubite z izbiro FX30?
Seveda ima FX3 večje tipalo polnega formata v primerjavi s tipalom APS-C v FX30. To običajno pomeni, da ima FX3 boljši dinamični razpon in zmogljivost pri šibki svetlobi; vendar se zdi, da je Sony pri FX30 čaral.
Z uporabo slikovnega območja 6K in zmanjšanim vzorčenjem je pojav šuma na sliki čim manjši. To lahko izboljša zmogljivost pri šibki svetlobi in omogoča, da se v sencah jasno ohrani več podrobnosti. Potrebno je še več testiranj, vendar so rezultati zelo obetavni.
Čeprav imata oba modela enak nativni razpon ISO in dvojne specifikacije osnovnega ISO, ima FX30 deklarirani dinamični razpon več kot 14 stopenj - še vedno precej odličen, vendar za las zaostaja za bratoma polnega formata.
Toda, kot smo že omenili, mora FX30 v primerjavi z modelom FX3 za snemanje 120p oklestiti že tako okrnjen senzor. FX3 obrezuje, vendar le 1,1-krat na polnem okvirju, medtem ko FX30 še vedno obrezuje 1,6-krat na že tako obrezanem formatu. To nikakor ni ovira - le nekaj, česar se morate zavedati, če nameravate v veliki meri izkoristiti možnosti snemanja počasnih posnetkov.
Zanimivo je, da ima model FX30 nekatere funkcije, ki pri modelu FX3 trenutno niso na voljo, kot je na primer kompenzacija dihanja.
Razen tega je skoraj vse ostalo enako:
Zanimivo je, da modelu FX30 ni priložena enota XLR-H1 XLR Handle Unit, ki je priložena vsakemu modelu FX3. Ta se lahko kupi ločeno ali pa se vzame kot del začetnega kompleta s fotoaparatom.
Brez enote XLR Handle Unit lahko uporabniki spremljajo in snemajo prek 3,5-milimetrskih vhodnih in izhodnih priključkov na ohišju fotoaparata. Vtičnica Multi Interface Shoe ostaja, Sony pa izdeluje veliko dodatne opreme, ki deluje neposredno z njo za prenos zvoka.
Če torej na začetku ne boste veliko uporabljali ročice XLR, je njena nabava odločitev, ki jo lahko sprejmete pozneje.
Programska oprema Catalyst
Številne Sonyjeve najnovejše funkcije vključujejo metapodatke, ki so zapisani neposredno v video datotekah. Ti vključujejo stvari, kot so:
Te informacije uporabite v programski opremi Catalyst Browse and Prepare za prilagoditve po snemanju, da optimizirate vsak posnetek. To lahko pomeni hitrejše urejanje, boljšo kakovost slike, boljšo stabilizacijo in še več.
Da bi ustvarjalcem pomagali vključiti te prednosti v njihove obstoječe delovne postopke, bo v prihodnosti izdan vtičnik Catalyst Prepare za program Adobe Premiere Pro, ki bo lahko urednikom ponudil te kontrole v njihovem obstoječem NLE.
Čeprav je Sony znatno povečal velikosti teh kartic (prvotna izdaja je vključevala različici 80 GB in 160 GB), so hitrosti ostale enake. Ta serija ima ocenjeno hitrost branja do 800 MB/s in hitrost pisanja do 700 MB/s.
Če ste iskali večje kartice za a1, a7S III, FX3, FX6 ali zdaj FX30, vam bodo te kartice ustrezale.
FX30 se zdi zelo zanimiva izbira za ustvarjalce vsebin, ki želijo začeti z resnejšo filmsko opremo, hkrati pa imajo prostor za prihodnjo rast. Vsekakor bo odličen začetek, če si prizadevate, da bi pozneje uporabljali kamere Sony Cinema Line, ali morda kot najemnine pri trenutnih naročilih.
Nastavek za objektiv | Sony E |
Komunikacija z objektivom | Da, s podporo za samodejno ostrenje |
Ločljivost senzorja | Dejanska ločljivost: 27 megapikslov Efektivna: 26 megapikslov (6192 x 4128) |
Tip senzorja | 23.3 x 15,5 mm (APS-C) CMOS |
Stabilizacija slike | Premik senzorja, 5-osna |
Vgrajen filter ND | Ni |
Notranje držalo za filter | Ne |
Vrsta zaznavanja | Fotografija in video |
Vrsta zaklopa | Elektronski kotalni zaklop |
Hitrost zaklopa | 1/8000 do 30 sekund v načinu fotografiranja 1/8000 do 1/4 sekunde v načinu snemanja filma |
Občutljivost ISO | 100 do 32.000 (razširjena: 50 do 102.400) |
Oglaševani dinamični razpon | 14 stopenj |
Izravnava beline | 2500 do 9900K Prednastavljeni načini: Samodejno, oblačno, barvna temperatura, dnevna svetloba, fluorescenca, žarnica, senca, pod vodo |
Načini snemanja | XAVC HS 4:2:2 10-bitni format UHD 4K (3840 x 2160) pri 23,98p/25p/29,97p/50p/59,94p/100p/119,88p XAVC S-I 4:2:2 10-bitni format UHD 4K (3840 x 2160) pri 23,98p/25p/29,97p/50p/59,94p Full HD (1920 x 1080) pri 23,98p/25p/29,97p/50p/59,94p/119,88p XAVC S UHD 4K (3840 x 2160) pri 23,98p/25p/29,97p/50p/59,94p Full HD (1920 x 1080) pri 23,98p/25p/29,97p/50p/59,94p/119,88p XAVC Proxy Full HD (1920 x 1080) HD (1280 x 720) |
Spremenljiva hitrost sličic na sekundo | UHD: do 119,88 sličic na sekundo 1080p: do 240 sličic na sekundo |
Krivulja gama | HDR-HLG, S Cinetone, Sony S-Log 3 |
Vrsta vgrajenega mikrofona | Stereofonski |
Snemanje zvoka | dvokanalni 24-bitni zvok LPCM 4-kanalni 24-bitni zvok LPCM |
Neobdelan izhod | HDMI v načinu ProResRAW: 4672 x 2628 16-bitov pri 23,98/25/29,97/50/59,94 sličicah na sekundo |
Načini zunanjega snemanja | 4:2:2 10-bitno prek vmesnika HDMI UHD 4K (3840 x 2160) pri 23,98p/25p/29,97p/50p/59,94 sličic na sekundo |
IP pretakanje | Ni |
Velikost slik | 3:2 26 MP (6192 x 4128) |
Razmerje stranic | 3:2, 16:9 |
Format slikovne datoteke | HEIF, JPEG, Raw |
Bitna globina | 14 bitov |
Reža za medij/pametno kartico | Dvojna reža: CFexpress tipa A/SD |
Video vhod/izhod | 1 x izhod HDMI 2.0 |
Zvočni vhod/izhod | 1 x 1/8 " / 3,5 mm vhod za stereo mikrofon TRS na ohišju fotoaparata 1 x 1/8 " / 3,5 mm TRS stereo izhod za slušalke na ohišju fotoaparata |
Vhod/izhod za napajanje | 1 x vhod USB-C |
Drugi vhodi/izhodi | 1 x Sony Multi/Micro-USB (vmesnik za fotoaparat, časovna koda) 1 x USB-C |
Brezžična povezava | 2.4 / 5 GHz Wi-Fi 5 (802.11ac) Nadzor |
Globalno določanje položaja (GPS, GLONASS itd.) | Ni |
Velikost | 3" |
Ločljivost | 1,440.000 točk |
Vrsta zaslona | Dotični zaslon LCD z gibljivim zaslonom na dotik |
Vrsta ostrenja | Samodejno in ročno ostrenje |
Način ostrenja | Samodejno, neprekinjeno servo AF, neposredno ročno ostrenje, ročno ostrenje, enkratno servo AF, ostrenje na dotik in zaklop |
Točke samodejnega ostrenja | Zaznavanje faze: 495 |
Občutljivost samodejnega ostrenja | -3 do +20 EV |
Delovna temperatura | 32 do 104 °F / 0 do 40 °C |
Temperatura shranjevanja | -4 do 140 °F / -20 do 60 °C |
Vrsta baterije | Sonyjeva serija Z |
Navoj za pritrditev na stativ | 1 x 1/4"-20 samica (spodaj) |
Priključek za dodatno opremo | 1 x inteligentna vroča čeveljčica na ohišju fotoaparata 5 x 1/4"-20 vtičnica na ohišju fotoaparata |
Material konstrukcije | Magnezijeva zlitina |
Dimenzije (Š x V x G) | 5.1 x 3,1 x 3,3" / 129,7 x 77,8 x 84,5 mm |
Teža | 1.2 lb / 562 g (samo ohišje) |
Producent: | SONY |
Kategorija: | Digitalni kino |
Velikost senzorja kamere | Super35 |
Resolution | 4K |
Type of bayonet | Sony E |
Output | HDMI |
Output | USB-C |
Version | priročna kamera |
Record format | XAVC S |
Record format | XAVC HS |
Record format | XAVC HD |
FPS | 4K 60 sličic na sekundo |
FPS | 2K 240 sličic na sekundo |
FPS | 4K 120 sličic na sekundo |
Media type | Kartica SD |
Battery type | NP-FZ |
Other features | WiFi |