Blackmagic Design predstavlja DaVinci Resolve 17 - Sporočilo za javnost

SPOROČILO ZA JAVNOST

12. november 2020

Podjetje Blackmagic Design, ki ga na češkem in slovaškem trgu zastopa družba Syntex, je predstavilo novo različico 17 programa DaVinci Resolve za urejanje in postprodukcijo avdio/video gradiva. DaVinci Resolve 17 je večja posodobitev z več kot 300 novimi in izboljšanimi funkcijami, vključno z orodji za barvno korekcijo gradiva HDR, prenovljenimi funkcijami za korekcijo primarnih barv, novo generacijo tehnologije Fairlight za urejanje zvoka, ki omogoča delo z do 2.000 skladbami v realnem času, novimi možnostmi za razvrščanje medijskih košar itd.

Javna beta različica DaVinci Resolve 17 je na voljo na spletnem mestu Blackmagic Design.

Blackmagic Design DaVinci Resolve 17

DaVinci Resolve 17 je velika posodobitev, ki prinaša več kot 100 novih funkcij in več kot 200 izboljšav. Razdelek Color za barvno korekcijo vključuje nove funkcije za obdelavo videoposnetkov HDR, prenovljena orodja za korekcijo primarnih barv, samodejne maske, ki temeljijo na algoritmih umetne inteligence, in številne druge nove funkcije! Razdelek Fairlight ponuja optimizirane funkcije za ustvarjanje izbir s tipkovnico in miško ter novo arhitekturo Fairlight Audio Core, vključno z novo tehnologijo FlexBus, ki podpira več kot 2 000 sledi. Razdelki za urejanje videoposnetkov so bili izboljšani z novimi prikazi metapodatkov, povečavo zvočnih sledi za natančnejše urejanje, funkcijami za samodejno rekompozicijo posnetkov in drugimi novimi funkcijami. Kompozicije v razdelku Fusion lahko zdaj uporabite tudi kot podnapise ali učinke mešanja v razdelkih Cut in Edit.

Razdelek Barva
DaVinci Resolve 17 vključuje fantastične nove funkcije za koloriste, vključno z izboljšanim ustvarjanjem mask, boljšimi orodji za merjenje, podporo za 17-točkovne tabele LUT in še veliko več! Nove funkcije za urejanje barv za videoposnetke HDR omogočajo natančnejše prilagajanje razponov orodij za korekcijo primarnih barv, vključno s funkcijami za prilagajanje osvetlitve in nasičenosti za vsako območje posebej. Povsem novi so tudi popravki na podlagi deformacijske mreže, ki omogočajo hkratno prilagajanje dveh parametrov - barve in nasičenosti. Prilagoditev se izvede z vlečenjem kontrolnih točk mreže.

Različica 17 prinaša tudi precejšnjo poenostavitev na področju selektivnih popravkov človeških silhuet. Orodje Magic Mask uporablja jedro DaVinci Neural Engine za samodejno ustvarjanje mask celotnih likov ali delov telesa. Seveda je mogoče masko naknadno ročno prilagoditi, prav tako je mogoče samodejno slediti gibanju ciljnega subjekta.

Tudi sistem za upravljanje barv je doživel pomembne izboljšave. DaVinci Wide Gamut in DaVinci Intermediate sta vsestranska delovna barvna prostora, ki presegata standarde BT.2020, ARRI Wide Gamut in ACES AP1 ter zagotavljata popolnoma brezizgubno urejanje katerega koli gradiva.

Razdelek Fairlight
DaVinci Resolve 17 uvaja največjo posodobitev v zgodovini razdelka Fairlight za avdio postprodukcijo. Funkcije za urejanje zvočnih sledi so bile nadgrajene po vzoru urejevalnika zvoka Fairlight, prav tako tudi samo jedro Fairlight Audio Core, ki bolje izkorišča zmogljivosti procesorja in opcijske kartice Fairlight Audio Accelerator. Rezultat je možnost obdelave do 2 000 zvočnih sledi v realnem času, vključno z izenačevalnikom, dinamiko in do 6 vtičniki na sled! Nova arhitektura FlexBus pa uvaja do 26 kanalov širokih, vsestranskih vodil, ki jih je mogoče neodvisno nalagati in povezovati ter tako preprosto obdelati tudi zelo zahtevne projekte.

Novo orodje za analizo prehodnih pojavov lahko zazna posamezne besede skladb z dialogi, tolkala ali zvočne učinke. Rezultat so navpične oznake v pogledu zvočne sledi, po katerih se lahko enostavno premikate s kurzorskimi tipkami, kar močno olajša nadaljnje urejanje.

Tehnologiji Fairlight Audio Core in FlexBus omogočata obdelavo velikih projektov z več tisoč skladbami na eni delovni postaji. V preteklosti je bila obdelava podobno zapletenih opravil mogoča le z več povezanimi računalniki. DaVinci Resolve ponuja tudi funkcije za sodelovanje več uporabnikov pri istem projektu, vključno z razdelkom Fairlight.

Razdelek Cut
Novi razdelek Cut za hitro rezanje videomateriala zagotavlja še učinkovitejše delo z uvoženim gradivom. Nov prikaz metapodatkov v košu poenostavlja razvrščanje datotek glede na prizore, posnetke, kamere itd. V povezavi s funkcijo Source Tape je to najhitrejši način izbire gradiva za rezanje.

Novost je tudi večji prikaz zvočnih sledi med urejanjem ali funkcija za hitro pretvorbo gradiva v formatu 16:9 HD ali Ultra HD v kvadratni ali navpični format za družbena omrežja (Instagram itd.). Jedro DaVinci Neural Engine samodejno prepozna obraze in spremeni kompozicijo posnetka glede na ciljni format.

Iskanje učinkov, prepletov ali napisov je zdaj hitrejše tudi zaradi hkratnega prikaza več ikon. Če si želite ogledati učinek v oknu pregledovalnika, se s kazalcem preprosto pomaknite na kateri koli element na seznamu učinkov...

Zdaj lahko uvozite tudi projekte, ustvarjene z ATEM Mini Pro ISO, in jih dodatno urejate s funkcijo Sync Bin z večpredstavnostnim prikazom. Seveda lahko za dokončanje projekta v ločljivosti Ultra HD uporabite uvožene posnetke HD ISO ali originalne datoteke Blackmagic RAW iz fotoaparatov.

Razdelek za urejanje
Med izboljšavami v razdelku za urejanje videoposnetkov Edit so predvsem nove funkcije za ustvarjanje in upravljanje neodvisnih posredniških medijev, na primer za lažjo prenosljivost projekta ali izboljšanje zmogljivosti. Proxy datoteke lahko shranite v ločljivostih do 1/16 originalne ločljivosti in v kodekih H.264, H.265, ProRes ali DNxHR. Ustvarite jih lahko interno ali eksterno z uporabo orodij tretjih oseb.

Z novim orodjem Auto Align lahko sinhronizirate zaporedja z več kamerami glede na časovno kodo in vsebino zvočne sledi. Poleg tega lahko časovne sledi pretvorite v posnetke z več kamerami in sestavljene posnetke.

Nova vtičnika HSL in Luma Keyer Resolve FX 3D omogočata neposredno določanje barve/luma ključa gradiva v časovnih linijah razdelkov Edit in Cut. Podprti so tudi alfa kanali vtičnikov Resolve FX in Open FX, integralne datoteke z alfa kanali in zunanje datoteke, ki služijo kot maske. Ukaz Render in Place se nato uporabi za izračun poljubnega dela časovnice.

Preden se gradivo vstavi na časovno os, ga je zdaj mogoče predhodno urediti - npr. nastaviti parametre RAW, dodati popravke LUT, spremeniti zvočne sledi, velikost slike in hitrost sličic itd. Uporabniki lahko uvozijo/izvozijo tudi posamezne časovne osi ali koše za širše možnosti sodelovanja v studiih. Datoteke časovnih osi in košev lahko preprosto izmenjujete, npr. prek e-pošte.

Izboljšano je tudi delo s polslikami - tehnologija DaVinci Neural Engine lahko visokokakovostno rekonstruira progresivne slike iz gradiva polslik ali v realnem času odstrani 3:2 pulldown.

Razdelek Fusion
Postprodukcijske kompozicije razdelka Fusion je zdaj mogoče shraniti kot predloge za uporabo v razdelkih Edit ali Cut, s katerimi je zdaj mogoče deliti tudi oznake časovnice. Novi modifikatorji animacijske krivulje najdejo uporabo pri spreminjanju dolžine zaporedij. Z možnostjo ogleda/predvajanja zvočnih sledi pa bo lažje natančno časovno opredeliti animacije.

Poleg tega je bilo implementiranih 27 učinkov Resolve FX, ki jih pospešuje grafični procesor, vključno s funkcijami za zmanjševanje šuma ali ostrenje slike, prevzetimi iz razdelka Color. Zaznamki pri pogledu drevesne strukture bodo poenostavili delo z velikimi projekti; prav tako možnost vertikalnega prikaza vozliščne strukture. Nove možnosti prilagajanja orodne vrstice omogočajo ustvarjanje prilagojenih predlog orodij za različne namene.

Druge izboljšave
DaVinci Resolve 17 vključuje dodatne izboljšave na področjih podpore za formate in izvoz, dosledne funkcionalnosti pregledovanja časovnice v vseh razdelkih programa, boljše podpore za metapodatke, novih algoritmov za ponovno vzorčenje slike pri povečavi/pomanjšanju, možnosti souporabe Smart Bins, pospeševanja GPU za druge vtičnike Resolve FX itd. Druga pomembna novost je uvedba revolucionarnih funkcij za sodelovanje več uporabnikov v brezplačni različici programa DaVinci Resolve!

Podpora za formate
Razširjena podpora za formate datotek vključuje dekodiranje QuickTime PNG, nestisnjenih 8-bitnih RGB in 10-bitnih YUV AVI ali razdeljenih medijev Panasonic 8K SHV. DaVinci Resolve 17 podpira tudi metapodatke za posamezne kadre iz kamer Blackmagic, ARRI, RED in Sony ter dekodira in prikaže metapodatke EXR za vsak kader.

Razpoložljivost
Javna beta različica DaVinci Resolve 17 je na voljo na spletnem mestu Blackmagic Design.

Fotografije za tisk
Fotografije vseh izdelkov Blackmagic Design najdete na spletni strani www.blackmagicdesign.com/press/images.

O podjetju Blackmagic Design
Izdelki družbe Blackmagic Design so vodilni v industriji video montaže, digitalnih kinematografskih kamer, barvnih korektorjev, video nadzora, signalnih stikal, snemalnikov diskov, monitorjev valovnih oblik in programske opreme za restavriranje filmov, in sicer na področju filma, postprodukcije in televizije. Blackmagic Designova serija kartic za snemanje videoposnetkov DeckLink je sprožila revolucijo na področju kakovosti in dostopnosti. Linija izdelkov za barvno video montažo DaVinci od leta 1984 prevladuje na filmskem in televizijskem trgu in je prejela nagrade Emmy™, televizijski ekvivalent oskarjev. Blackmagic Design še naprej ustvarja inovativne izdelke na področju stereoskopske produkcije in obdelave videa 4K. Podjetje Blackmagic Design so ustanovili strokovnjaki s področja postprodukcije in video montaže, pisarne pa ima v ZDA, Združenem kraljestvu, na Japonskem, v Singapurju in Avstraliji. Za več informacij obiščite www.blackmagicdesign.com.

O podjetju Syntex
Podjetje Syntex s sedežem v Pragi je bilo ustanovljeno leta 1994 z namenom distribucije izdelkov in rešitev za prepis računalniške animacije v video, računalniško grafiko, profesionalno montažo in obdelavo videa. Je eden od pionirjev na Češkem in se je uveljavil kot zanesljiv in močan partner na področju digitalne obdelave slike in zvoka. Syntex se ukvarja z distribucijo izdelkov, tehnično podporo in svetovanjem na številnih področjih video in avdio produkcije ter postprodukcije. Od leta 1999 je strankam na Slovaškem na voljo hčerinsko podjetje s sedežem v Bratislavi na Slovaškem. Syntex je distributer izdelkov Blackmagic Design za češki in slovaški trg. Za več informacij glejte www.syntex.cz.

Datum: 12. 11. 2020, Kategorija: Novice